Вплив методичної служби на стан забезпечення рівного доступу до якісної освіти учням з обмеженими можливостями здоров'я (З досвіду роботи ЦМСПС управління освіти Кіровоградської міської ради)
З досвіду роботи Сосновської М.В., методиста ЦМСПС управління освіти Кіровоградської міської ради, яка відповідає за роботу соціально-психологічної служби
Організація навчально-виховної роботи в інклюзивних класах. З досвіду роботи загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №35 Кіровоградської міськради
Особливості методичної роботи вчителя початкових класів з аутичними дітьми. З досвіду роботи Н.В.Губарєвої (загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №35 Кіровоградської міськради)
Організація навчально-виховного процесу в класах з інтегрованим навчанням. З досвіду роботи колективу КЗ "НВО "Загальноосвітня школа-інтернат І-ІІ ступенів з утриманням дітей-сиріт та класами для дітей зі зниженим зором - центр позашкільного виховання" Кіровоградської міськради
Інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітній школі
Використання інтерактивних методів на уроках природознавства в 9 класі для розумово відсталих учнів (З досвіду роботи В.П.Гончарової, учителя вищої кваліфікаційної категорії Шостаківської СЗОШ-інтернату І-ІІ ступенів Кіровоградської облдержадміністрації)
Кiлькiсть переглядiв: 608