![]() | Червонець Інна Володимирівна – завідувач ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти, аспірант Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка (спеціальність 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти). Коло наукових інтересів: • комплексна реабілітація, відновлення фізичного, психічного, морального здоров’я дітей, інтеграція їх у суспільство; • підвищення компетентності вчителів, які працюють в умовах інклюзії та інтеграції. Основні друковані праці: «Сутність самореалізації в професійному становленні вчителя», «Теоретичні основи формування творчої самореалізації вчителя в освітній діяльності»», «Формування готовності вчителя початкових класів до творчої самореалізації», «Творча самореалізація вчителя початкових класів як необхідна умова його педагогічної діяльності», «Шляхи активізації творчої самореалізації вчителя початкових класів у педагогічній діяльності»; «Дидактична компетентність вчителя початкових класів в умовах інклюзивного навчання», «Упровадження інклюзивного навчання – один із шляхів формування здорового освітнього середовища», «Організаційно-методичні засади організації роботи вихователя ГПД в умовах інклюзивного навчання», «Особистісно-орієнтована модель виховання учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються в класах з інклюзивним навчанням». |
![]() | Бражнікова Тетяна Олександрівна - методист ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти. Коло наукових інтересів: • шляхи реалізації Концепції розвитку інклюзивної освіти в закладах освіти; • впровадження інклюзивного навчання в заклади освіти; • формування ключових компетентностей дітей з особливими освітніми потребами. Наукові праці: - "Інклюзивне навчання дітей в дошкільних навчальних закладах як чинник їх подальшої інтеграції в суспільство"; - "Готовність педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами"; - "Діяльність психологічної служби в умовах інклюзивного навчання"; - "Реалізація корекційно-розвивальної складової інклюзивного навчання". |