СИСТЕМНЕ НАВЧАННЯ ПЕДАГОГІВ, ЯКІ ПРАЦЮЮТЬ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ, – ПРІОРИТЕТИ МОН Детальніше........ wym-1600945469170...
16.09.2020 Для педагогів зроблять обміни досвідом впровадження інклюзії в школах – опитування щодо потреб
Для педагогів зроблять обміни досвідом впровадження інклюзії в школах – опитування щодо потреб Детальніше...... wym-1600259853826...
16.09.2020 6 ТИС ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ПІШЛИ ДО САДОЧКІВ
Детальніше... wym-1600252250661...
11.09.2020 МОН РОЗРОБИЛО СТРАТЕГІЧНІ НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ ДО 2030 РОКУ
Детальніше......
10.09.2020 МАЙЖЕ 130 ТИС ДІТЕЙ ПРОЙШЛИ ОБСТЕЖЕННЯ В ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРАХ
МАЙЖЕ 130 ТИС ДІТЕЙ ПРОЙШЛИ ОБСТЕЖЕННЯ В ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРАХ...
10.07.2020 Як розпочати навчання дитини в інклюзивному класі?
Як розпочати навчання дитини в інклюзивному класі? Алгоритм вступу. Детальніше......
19.06.2020 Посадові обов’язки і ведення документації асистента вчителя (ПОСІБНИК)
Посадові обов’язки і ведення документації асистента вчителя (ПОСІБНИК)...
ЯК ОРГАНІЗУВАТИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНСИЛІУМ ДЛЯ УТОЧНЕННЯ, ПІДТВЕРДЖЕННЯ ЧИ ЗМІНИ ВИСНОВКУ ЩОДО ОСОБЛИВИХ ОСВІТНІХ ПОТРЕБ ДИТИНИ – РЕКОМЕНДАЦІЇ МОН wym-1592379958265...
09.06.2020 Сім прийомів, які допоможуть вчителю інклюзивного класу
Сім прийомів, які допоможуть вчителю інклюзивного класу wym-1592384100759...
28.05.2020 Коректна мова – як говорити про людину, а не її інвалідність
Коректна мова – як говорити про людину, а не її інвалідність wym-1592384616903...