2016-12-16
З 05 по 16 грудня 2016 року відбулися курси підвищення кваліфікації вихователів груп продовженого дня з проблеми «Інноваційні підходи до формування базових компетентностей вихователів груп продовженого дня».
На курси підвищення кваліфікації вихователів груп продовженого дня прибуло 28 вихователів груп продовженого дня з 12 районів та міст обласного підпорядкування.
Реалізований у ході проведення курсів навчально-тематичний план включав соціально-гуманітарний, професійний та діагностико-аналітичний модулі. При складанні навчально-тематичного плану курсів та плануванні консультацій, творчих груп було враховано побажання слухачів, висловлені ними під час онлайн-опитування.
Соціально-гуманітарний модуль мав на меті формування світогляду, національної самосвідомості, культури, поглиблення знань з питань профілактики дитячого травматизму в навчальному закладі.
Професійний модуль навчально-тематичного плану мав орієнтацію на розповсюдження сучасних знань, ознайомлення із новими теоретичними напрацюваннями та практичним досвідом впровадження результатів наукових досліджень у навчально-виховний процес; залучення та стимулювання вихователів груп продовженого дня до самоаналізу, самооцінювання власного рівня професіоналізму, характеру його зростання в умовах підвищення кваліфікації.
Слухачі курсів відзначають достатній науково-методичний рівень проведених навчальних занять викладачами та спрямованість змісту їх роботи на розкриття проблеми курсів.
Педагогічна практика слухачів курсів пройшла у форматі творчої лабораторії з проблеми «Сучасні підходи до формування ціннісних орієнтацій особистості». Досвідом своєї роботи з колегами ділилися педагогічні працівники загальноосвітньої школи І ступеня «Мрія» (директор закладу - Титаренко Л.С.).
Крім того слухачі курсів мали змогу взяти участь у роботі конференції з проблеми «Інноваційні підходи до формування базових компетентностей вихованців груп продовженого дня».
У ході цих заходів відбулася активна відкрита комунікація досвідчених та молодих вихователів груп продовженого дня щодо розгляду різних педагогічних проблем у навчальних закладах та обговорення практичних шляхів щодо їх подолання.
Наприкінці курсів підвищення кваліфікації відбувся захист випускних робіт, що розкривають проблеми формування ціннісних орієнтацій вихованців груп продовженого дня у навчальному закладі, розвитку індивідуальності, впровадження проектної діяльності учнів в умовах навчального закладу, значення учнівського самоврядування у сучасному навчальному закладі тощо.