• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ФАХІВЦІВ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ФАХІВЦІВ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ

2019-06-24

/Files/images/P90602-123756.jpg 21 червня 2019 року завершилося навчання фахівців інклюзивно-ресурсних центрів Кіровоградської області з проблеми «Користування психодіагностичними методиками WISC-ІV, LEITER-3, CONNERS-3, PEP-3 та CASD», яке передбачало набуття компетенцій та практичних навичок щодо професійного користування сучасними методиками психолого-педагогічного оцінювання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивно-ресурсних центрах. Сучасні методики спрямовані на визначення здібностей, потенціалу дитини, набуті компетентності та, в цілому, визначення у дітей різного віку рівня інтелектуального розвитку (невербального, вербального), наявності розладів аутистичного спектру чи розладу дефіциту уваги та гіперактивності.

Навчання здійснювалося в ІІІ етапи:

І (теоретична) частина передбачала ознайомлення та навчання користуванню психодіагностичним інструментарієм (29.05-02.06);

ІІ частина (індивідуальна робота) передбачала проведення 10-ти обстежень дітей та написання звітів (03.06-14.06);

ІІІ частина була спрямована на узагальнення та систематизацію знань щодо користування психодіагностичними методиками (20-21.06).

У навчанні взяли участь 24 практичних психологи інклюзивно-ресурсних центрів області, які отримали у користування комплекти психодіагностичних методик.

Перший етап був насичений, адже фахівцям необхідно було ознайомитися із зовсім новим матеріалом для обстеження в межах проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей. Також, навчання передбачало опанування навичок роботи на онлайн платформах, які розроблені для здійснення психологічних оцінок, психометричного аналізу даних та для створення особистих звітів, які одразу ж доступні для використання.

/Files/images/P90601-113428.jpg

Друга частина навчання передбачала індивідуальну роботу психологів інклюзивно-ресурсних центрів: проведення обстежень дітей за допомогою психодіагностичних методик та написання наративних звітів. Тобто за результатами обстеження фахівцям необхідно було: визначити особливі освітні потреби, особливості розвитку дитини, її сильні та слабкі сторони; розробити рекомендації щодо освітнього середовища при організації надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг.

/Files/images/IMG-ae113b7eaf3d28d3d48c12c493b66cb3-V.jpg Третій заключний етап навчання був найпродуктивнішим та був спрямований на активну роботу групи в напрямі закріплення навичок користування психодіагностичними методиками, опрацювання електронних протоколів психодіагностичних методик та написання рекомендацій педагогам в організації освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами.

Для підтвердження засвоєних знань та отримання права на користування психодіагностичними методиками WISC-ІV, LEITER-3, CONNERS-3, PEP-3 та CASD у своїй роботі учасники повинні здати всеукраїнський екзамен.

Навчання проводили сертифіковані тренери, які пройшли інтенсив від спеціалістів Giunti Psychometrics Ukraine:

Тетяна Олександрівна Бражнікова, методист ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського»;

Лариса Миколаївна Варакута, практичний психолог комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр № 1»міської ради міста Кропивницького;

Людмила Василівна Шостак, директор комунального закладу «Міський інклюзивно-ресурсний центр» Новоукраїнської міської ради Кіровоградської області.

Giunti Psychometrics Ukraine є частиною великої родини компаній GIUNTI O. S., що функціонує в Італії, Франції, Угорщині, Румунії, Болгарії, Україні, Росії, Греції, Туреччині, Китаї (в порядку відкриття філій).

Giunti Psychometrics Ukraine – є правовласником, авторами українських адаптацій та розповсюджувачем психодіагностичних методик, зокрема WISC-ІV, LEITER-3, CONNERS-3, PEP-3 та CASD. Методики необхідні для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей в інклюзивно-ресурсних центрах та надання рекомендацій щодо складення, виконання, коригування індивідуальних програм розвитку дітей з особливими освітніми потребами.

Використання психодіагностичних методик сприятиме застосування єдиних підходів до комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей, підвищення рівня фахової компетентності працівників інклюзивно-ресурсних центрів та якості до надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами.

/Files/images/P90602-123739_1.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 191