Щодо застосування державної мови в загальноосвітніх навчальних закладах (2017)

детальніше...

Три основних напрямки розвитку мовної освіти в Україні (2017)

детальніше...

Про створення єдиної національної платформи раннього втручання для допомоги дітям з порушеннями психічного розвитку (2017)

детальніше...

Кількість і призначення робочих зошитів. Технічні правила перевірки учнівських письмових робіт. Кількість обов'язкових письмових робіт з укр. мови, української та зарубіжної літератури в 5-11 класах

детальніше...

Про структуру 2016/2017 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів для учнів з ООП

детальніше...

Перелік навчальних програм та підручників, рекомендованих МОНУ для навчання учнів з ООП у 2016/2017 н. р.

детальніше...
детальніше...

Щодо організації навчального процесу для учнів з особливими освітніми потребами з урахуванням змін (Лист МОНУ №2/1-14-1659 від 30.08.2016)

детальніше...

Організація навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами в 2016/2017 н. р.

детальніше...

Організаційно-методичні умови навчання учнів з особливими освітніми потребами

детальніше...

Методичні рекомендації щодо розробки Індивідуальної програми розвитку (Укладачі: Луценко І.В., Заєркова Н.В.)

детальніше...

Доступність учнів з особливими освітніми потребами до опорних закладів

детальніше...

Положення про індивідуальну форму навчання (2016)

детальніше...

Матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції "Ідеї гуманної педагогіки та сучасна система інклюзивного навчання" (24.09.2015)

детальніше...

Про доповнення до Переліку навчальних програм та підручників, рекомендованих МОНУ для використання в ЗНЗ для навчання дітей з особливими освітніми потребами в 2015/2016 н.р.

детальніше...

Про організацію навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2015/2016 н. р.

детальніше...

Ефективні вправи для покращення зору

детальніше...

Видання в галузі інклюзивної освіти

детальніше...

Про відзначення Дня пам'яті та примирення і Дня Перемоги над нацизмом у Європі. Методичні рекомендації МОН України

детальніше...

Методичні матеріали Українського інституту національної пам'яті до 70-ї річниці вигнання нацистських окупантів з України

детальніше...

О.В.Гаврилов. Особливі діти в закладі і соціальному середовищі

детальніше...

Методичні рекомендаціі педагогічним працівникам, які навчають учнів з особливими освітніми потребами щодо проведення Першого уроку 2014/2015 навчального року та варіант конспекту такого уроку

детальніше...

Короткий дефектологічний словник

детальніше...

Методичні рекомендації щодо складання індивідуальної програми розвитку учня з особливими освітніми потребами (варіант програми для дитини із затримкою психічного розвитку)

детальніше...

Попередження та корекція графічних відхилень у першокласників

детальніше...

Роль педагогічної оцінки у формуванні контрольно-оцінних умінь у школярів з особливими освітніми потребами

детальніше...

Дидактичні аспекти розвитку мовлення школярів з вадами слуху в контексті інклюзивного навчання

детальніше...

Сухомлинський про роботу з дітьми з особливими потребами

детальніше...

Особливості психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання

детальніше...

Особливості організації соціально-психологічного супроводу дітей з особливими потребами, в навчальних закладах, що працюють в умовах інклюзивного навчання

детальніше...

Спеціальні школи як ефективний ресурсний компонент інклюзивної освіти

детальніше...

Методичне забезпечення психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами

детальніше...

Створення умов для інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах

детальніше...

Психологічна консультативно-корекційна допомога дітям з особливими освітніми потребами

детальніше...

Навчання грамоти першокласників: психологічні та лінгвістичні основи

детальніше...
Кiлькiсть переглядiв: 161