Про проведення онлайн-семінару

2017-04-27

24 квітня 2017 року на базі комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» було проведено обласний онлайн-семінар керівників методичних об’єднань вихователів дошкільних навчальних закладів з проблеми «Психолого-медико-педагогічний супровід дітей з особливими потребами в умовах дошкільного навчального закладу».

У рамках онлайн-семінару перед учасниками виступили:

Наталія Володимирівна Тарапака, завідувач кафедри дошкільної та початкової освіти, кандидат педагогічних наук, доцент, яка наголосила на необхідності підняття питання розширення інклюзивного освітнього середовища, що відповідало б потребам і можливостям дитини з особливими потребами.

Тетяна Олександрівна Тищенко, методист науково-методичної лабораторії з інклюзивного та інтегрованого навчання,яка розповіла про умови психолого-медико-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами в умовах дошкільного навчального закладу.

Олена Миколаївна Дорошенко, завідувач Кіровоградської міської психолого-медико-педагогічної консультації, вчитель-дефектолог вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист, надала інформацію щодо участі психолого-медико-педагогічної консультації в супроводі дітей з особливими освітніми потребами в умовах навчального закладу. Також наголосила на необхідності виявлення та належного індивідуального супроводу таких дітей в ранньому віці, що забезпечить ефективність такого супроводу.

Лариса Василівна Самаріна, завідувач дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 47 «Горобинка» комбінованого типу, поділилася досвідом щодо інноваційних психолого-педагогічних технологій корекційно-розвивальної роботи, які використовуються вчителем-дефектологом дошкільного навчального закладу № 47.

Юлія Олександрівна Абрамович, практичний психолог спеціального дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №29 «Червона шапочка», яка з власного досвіду роботи розповіла про складові ефективного індивідуального супроводу дітей з порушеннями зору в дошкільному навчальному закладі.

Інна Володимирівна Червонець, завідувач науково-методичної лабораторії з інклюзивного та інтегрованого навчання, наголосила на державно-управлінських механізмах запровадження інклюзивного навчання в дошкільному навчальному закладі.

Наталія Володимирівна порекомендувала керівникам та вихователям дошкільних навчальних закладів розглянути дану проблему на методичних об’єднаннях, семінарах-практикумах, засіданнях творчих груп, це дасть змогу проаналізувати можливість забезпечення психолого-медико-педагогічного супроводу дітей з особливими потребами в умовах певного дошкільного навчального закладу.

Кiлькiсть переглядiв: 336