• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Курси підвищення кваліфікації вчителів загальноосвітніх навчальних закладів, які навчають учнів з особливими освітніми потребами

Курси підвищення кваліфікації вчителів загальноосвітніх навчальних закладів, які навчають учнів з особливими освітніми потребами

2015-09-15

/Files/images/DSC_3605.JPG

У період з 10 по 21 серпня 2015 року відбулися курси підвищення кваліфікації вчителів загальноосвітніх навчальних закладів, які навчають учнів з особливими освітніми потребами з проблеми «Реалізація особистісно зорієнтованого підходу до навчання дітей з особливими освітніми потребами (науковий керівник – Павлюх В.В., куратор - Червонець І.В.).

Перед початком курсів керівниками проведено он-лайн опитування майбутніх слухачів курсів підвищення кваліфікації. В опитуванні взяли участь 30 слухачів. Відповідно до запитів складено навчально-тематичний план курсів і запропоновано серію лекційних і практичних занять, зокрема: «Використання сучасних технологій навчання і виховання учнів з особливими освітніми потребами на засадах особистісно зорієнтованого навчання», «Корекційно-компенсаторна спрямованість уроків у спеціальному класі», «Дидактичні вимоги до розробки індивідуального навчального плану та індивідуальної програми розвитку учня з особливими освітніми потребами», «Нормативно-правове і організаційно-методичне забезпечення впровадження інклюзивного навчання», «Застосування графічних проектних методик у роботі з учнями», «Психолого-педагогічні аспекти роботи з подолання проявів насильства в учнівському середовищі», «Особливості корекційно-супроводжувальної роботи дітей з раннім дитячим аутизмом», «Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у роботі вчителя» тощо.

Педагогічна практика відбулася на базі обласної психолого-медико-педагогічної консультації. Проведено практичні заняття з проблеми «Особливості педагогічної корекції у навчанні і вихованні дітей з особливими освітніми потребами». Слухачі курсів мали можливість удосконалити знання та вміння щодо організації корекційного навчально-виховного процесу згідно з вимогами корекційних програм з урахуванням особливостей реалізації інклюзивного навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку в умовах загальноосвітнього навчального закладу. На практичних заняттях також було обговорено особливості складання індивідуальних програм розвитку для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку.

Цікавими були виступи педагогів, які взяли участь у конференції з обміну досвідом з проблеми «Особистісно зорієнтоване навчання дітей з особливими освітніми потребами». Слухачі презентували дидактико-методичні аспекти навчання дітей з особливими потребами, систему корекційно-розвиткових занять, аспекти співпраці з практичними психологами. Наприкінці курсів для слухачів було проведено залік у формі написання творчої роботи та тестування.

У ході вихідного діагностування слухачі відмітили високий рівень поєднання знань з практичною спрямованістю, ґрунтовність та результативність педагогічної практики, високий рівень педагогічної майстерності викладачів, врахування запитів слухачів.

Кiлькiсть переглядiв: 286